Nissan_LEAF-green_ncap
Elektromobil (EV) NEWS

Nissan LEAF e+ získává 5 hvězd od Green NCAP

Nissan LEAF e+ prošel komplexním hodnocením Green NCAP a získal od nezávislého testovacího orgánu maximální pětihvězdičkové hodnocení.

Iniciativa Green NCAP, která byla založena na podporu vývoje ekologických a energeticky úsporných automobilů šetrných k životnímu prostředí, udělila modelu LEAF e+ řadu výjimečných bodů ve třech testovacích parametrech, což posílilo jeho rozsáhlé reference v oblasti udržitelnosti.

Bezemisní LEAF e+, který byl podroben reálným i laboratorním testům podle důkladných norem pro čistotu ovzduší, skleníkové plyny a energetickou účinnost, dosáhl perfektního skóre v prvních dvou hodnoceních.

Přečtěte si také:   Valeo, Valeo Siemens eAutomotive a Renault Group společně vyvinou novou generaci elektromotoru. Obejde se bez vzácných kovů

LEAF e+, který podtrhuje inteligentní konstrukci plně elektrického 62kWh pohonného ústrojí, získal 9,9/10 za působivé výsledky v oblasti energetické účinnosti, přičemž Green NCAP vyzdvihl jeho inovativní e-Pedal s technologií regenerace energie.

Marco Fioravanti, regionální viceprezident pro plánování produktů společnosti Nissan AMIEO, řekl: „Od uvedení modelu Nissan LEAF na trh jako prvního masově prodávaného elektromobilu v roce 2010 se udržitelná mobilita s nulovými emisemi stala dosažitelnou realitou pro statisíce zákazníků po celém světě.“

Dave Moss, regionální senior viceprezident pro výzkum a vývoj společnosti Nissan AMIEO, dodal: „Maximální pětihvězdičkové hodnocení modelu LEAF e+ udělené organizací Green NCAP je silným důkazem kvality produktu a rozsáhlých zkušeností, které společnost Nissan získala během průkopnického desetiletí inovací v oblasti elektrifikace. Chtěl bych poděkovat celému týmu výzkumu a vývoje, který tento úspěch umožnil.“

LEAF e+, který je vyvrcholením desetiletého vývoje modelu LEAF, nabízí zákazníkům komplexní kombinaci efektivního elektrického pohonu a inteligentních asistenčních technologií pro řidiče.

Pohonná jednotka modelu s kapacitou 62 kWh umožňuje dojezd až 385 km v kombinovaném cyklu WLTP, zatímco inovativní e-Pedal umožňuje řidiči zrychlovat, zpomalovat a zastavovat pomocí jednoho pedálu – což maximalizuje efektivitu na cestách.

Přečtěte si také:   Dlouhodobý test plug-in hybridu Škoda Octavia iV – seznámení

Zákazníci mohou dále zvýšit energetickou účinnost díky funkcím modelu v režimech B a ECO, které v kombinaci maximalizují rekuperační brzdění, optimalizují výkon a šetří energii – poskytují jistotu a bezpečí na delších cestách.