Bolt by Taxify Scooters in Paris 2

Na správné parkování koloběžek Lime dohlédnou „patroleři“, firma výrazně posiluje provozní tým

Společnost Lime před startem letní sezóny významně posiluje tým lidí, kteří se v Praze každodenně starají o provoz elektrických koloběžek. Rozšířený 40členný tým s novými patrolery, řidiči a mechaniky zajistí ještě lepší kontrolu nad správným parkováním koloběžek, jejich rozmístěním na strategických místech a bezvadným technickým stavem. Lime posilami reaguje nejen na neustále rostoucí poptávku po službě, ale také na zpětnou vazbu ze strany městských částí.

Lime v Praze od svého spuštění na konci září minulého roku zaznamenal mimořádný úspěch a Pražané koloběžky postupně začínají vnímat coby pevnou součást města, která pomáhá řešit komplikovanou dopravní situaci. Klíčovou součástí rozšířeného týmu jsou noví pochůzkáři – patroleři, kteří se po celý den pohybují po centru města a dohlížejí na to, že jsou koloběžky správně zaparkované a nikde nepřekáží. O servis a perfektní technický stav koloběžek se postarají mechanici a správné a rovnoměrné rozmístění koloběžek po městě zajišťují řidiči.

Patroleři, pokrývající širší centrum města, mají kromě udržování pořádku na starosti také osvětu a uživatelům koloběžek připomínají pravidla bezpečné jízdy s ohledem na všechny ostatní účastníky provozu. Celý tým je vyškolen ke správnému rozmisťování koloběžek, a to i s ohledem na požadavky a doporučení, která vzešla z jednání se Sjednocenou organizací nevidomých a slabozrakých České republiky.

Jsou elektrické koloběžky prokletím měst? Někdy i nesmysl může problémem alespoň zatřást.

„Lime se chce stát přirozenou součástí města a službou, která bude ku prospěchu všem obyvatelům. Uděláme maximum pro to, aby naše koloběžky byly vždy zaparkované ohleduplně,“ komentuje poslání patrolerů provozní manažer Limu Ondřej Široký. „Patroleři jsou dobře vyškolení a jejich obrovskou výhodou bude flexibilita. Díky možnosti rychlého pohybu na elektrických koloběžkách mohou denně zkontrolovat stovky zaparkovaných koloběžek a zároveň operativně reagovat v případě jakékoli stížnosti na překážející koloběžku,“ dodává Široký.

Přečtěte si také:  Toyota RAV4 plug-in hybrid je nejlepším SUV v USA

O provoz se vedle týmu mechaniků, patrolerů a řidičů stará také komunita tzv. juicerů. Ti denně nabíjejí a rozmisťují koloběžky po celém městě. Juiceři se o dobíjení koloběžek starají jak přes den, tak i v noci, přičemž každé ráno je dle sjednaných pravidel vyrovnávají na předem určená místa, odkud si je mohou uživatelé Limu během ranní špičky pohodlně půjčovat. Na denní bázi se v rámci celého ekosystému o provoz koloběžek tak stará zhruba stovka lidí.