Citroen_e-C4
Elektromobil (EV) NEWS Ostatní

Reklamní spot „Vzhůru na cestu“ přichází se startem prodeje nových modelů Citroën C4 a ë-C4

Vozy Citroën C4 a ë-C4 – 100% ëlectric, které byly představeny 30. června, znamenají novou etapu v produktové ofenzívě Citroën a v roce 2020 rozšiřují elektrickou ofenzívu na území kompaktních hatchbacků. Přepracovaný kompaktní hatchback navazuje na řadu odvážných hatchbacků, které svoji éru poznamenaly svým komfortem a charakterem.

PRO ROK 2020 PLATÍ, ŽE „CITROËN GOES ËLECTRIC FOR ALL“

V roce 2020 platí, že, „Citroën goes ëlectric for all“ a na trhu je k dispozici již 6 elektromobilů: Ami – 100% ëlectric, ë-C4 – 100% electric, C5 Aircross SUV Hybrid, ë-SpaceTourer, ë-Jumpy, ë-Jumper.

Díky novému Citroënu ë-C4 – 100% ëlectric si mohou milovníci jízdy a hatchbacků vychutnat to nejlepší z komfortu (zejména díky tlumičům Citroën s progresivními hydraulickými dorazy) a technologií (mimo jiné systém barevného promítání informací na čelní sklo (Head-up Display) a odnímatelný držák tabletu spolujezdce – Smart Pad Support). Všimněte si, že při uvedení nového Citroënu C4 ponechává značka výběr na svých zákaznících: model existuje pochopitelně ve 100% elektrické verzi, ale také ve verzi s benzinovým a dieselovým motorem.

KAMPAŇ: HUDBA, HYMNA.

Kampaň doprovázející uvedení vozu nový Citroën C4 je v první řadě píseň: Oh Happy Day. Je hymnou nové globální reklamní kampaně, kterou řídí Traction (skupina BETC). Je to óda na svobodu a na vášeň pro auta, kterou Citroën sdílí již více než 100 let. Je to rovněž oslava demokratizace komfortu a technologií značky Citroën. Oslava inovací, které poznamenaly historii Citroënu a které je dnes možné obdivovat ve voze Nový Citroën C4, jednom z prvních modelů svého segmentu, který existuje ve 100% elektrické verze.

Ale je to rovněž hudba zlatého věku: do kterého patří i zlatý věk hatchbacku. Citroën je tvůrcem ikonických hatchbacků od roku 1928 a je určitě zajímavé poznamenat, že letos slavíme padesáté výročí vozu Citroën GS, hatchbacku par excellence, který byl v roce 1971 zvolen evropským vozem roku.

REKLAMNÍ SPOT „VZHŮRU NA CËSTU“: ÓLALA!

Scénář je jako návrat do budoucnosti.. ale dnes!

Spot, který režíroval Thierry Poiraud (produkce Insurrection), představuje muže v 70.–80. letech, který si právě koupil nový hatchback Citroën. Jeho sedmi až osmiletý syn je vozem okouzlen stejně jako jeho otec. Je tak fascinován, že jen opakuje „Ólalá“ nad každou věcí, kterou objeví.

O mnoho let později si nyní čtyřicetiletý syn právě koupil nový 100% elektrický hatchback značky Citroën: ë-C4. A tentokrát design, komfort a technologii nejnovějšího Citroënu obdivuje otec. A jediné, co je schopen říct, je… „Ólalá“.

Kampaň, která představuje klíčový moment, kterým je převzetí nového vozu, oživuje touhu, kterou vzbuzují legendární hatchbacky, jež nás provází po cestách života s našimi blízkými.

Mezinárodní kampaň se v televizích evropských zemí objeví na konci roku 2020 a v ostatních zemích v průběhu roku 2021. Spot je již nyní k dispozici na sociálních sítích ve formátu v délce 45 vteřin, v televizní formě bude mít 30 vteřin.

„Oh Happy Day“ je standardní skladba gospelového repertoáru, který proslavil Edwin R. Hawkins na konci šedesátých jako doprovod ke kampani. Titul s neodolatelnou pozitivní energií v podání gospelového sboru byl pro tuto příležitost nahrán v legendárním studiu Studios Saint Germain v Paříži (kde nahrávaly největší hvězdy, od Rolling Stones až po Christinu, The Queens nebo Coldplay). Tato nepublikovaná verze diskrétně zdůrazňuje použitý příběh, kterému dodává lehkost emocí, které doprovází pasáž předání pomyslného štafetového kolíku mezi otcem a synem. Byla nahrána ještě druhá verze určená pro další film, který si Citroën ponechává jako překvapení za pár dní… takže zůstaňte ve spojení!