Přeskočit na obsah (Enter)

EkologickáAuta.cz

Jezdíme eko, jezdíme na alternativní pohon!

  • Novinky
  • Pohon
    • Elektromobil (EV)
    • Hybrid a PHEV
    • CNG
    • Vodík (FCEV)
    • Ostatní
  • Testy
  • Další ekologické zprávy
  • Mapa dobíjecích stanic
  • Odkazy
  • Kontakt
  • Možnosti inzerce
  • Kalkulačka: povinné ručení
  • Operativní leasing
  • Zásady cookies (EU)
  • Odkazy
  • Kontakt
  • Možnosti inzerce
  • Kalkulačka: povinné ručení
  • Operativní leasing
  • Zásady cookies (EU)

EkologickáAuta.cz

Jezdíme eko, jezdíme na alternativní pohon!

  • Novinky
  • Pohon
    • Elektromobil (EV)
    • Hybrid a PHEV
    • CNG
    • Vodík (FCEV)
    • Ostatní
  • Testy
  • Další ekologické zprávy
  • Mapa dobíjecích stanic

Volkswagen odhaluje nový design značky a logo. Elektrifikace je tu naplno

Autor: Tisková zpráva10.9.201910.9.2019Další zprávy,Elektromobil (EV),NEWS

Opona se zvedá a paprsky reflektorů dopadají na „New Volkswagen“. Značka Volkswagen odhalila v předvečer prvního tiskového dne mezinárodního autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem své nové logo a nový design značky. Touto světovou premiérou, společně s představením elektromobilu ID.31, začíná nová éra pro Volkswagen. Budoucnost značky Volkswagen je elektrická, síťově propojená a s neutrální bilancí emisí oxidu uhličitého. VW vytvořil svým novým designem globálně jednotné, komplexní zážitky se značkou v modernějším a autentičtějším pojetí. Nové logo Volkswagen s plochým, dvourozměrným designem je čistější a bylo minimalizováno na své nejdůležitější prvky. Design značky a logo se vyznačují vysokou mírou flexibility a jsou koncipovány pro digitální využití. Nový design značky Volkswagen patří mezi největší rebrandingové kampaně na světě. Přechod na nový design značky bude dokončen v polovině roku 2020.

S novým designem značky začíná pro Volkswagen nová éra,“ říká Jürgen Stackmann, člen představenstva značky, odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby. „Formulováním nového obsahu a novými produkty prochází značka zásadní transformací směrem k budoucnosti s neutrální bilancí emisí pro všechny. Nyní nastal správný okamžik k tomu, abychom zviditelnili nový postoj naší značky před celým světem.“

„New Volkswagen“ je patrný v designu vozidel, ve vztazích se zákazníky i v celkové prezentaci značky. Nový design značky se týká obou značek, Volkswagen osobní vozy i Volkswagen Užitkové vozy.

Výroba modelu ID.3 bude v závodě Cvikov zahájena v listopadu

Na vývoji nové korporátní identity se významně podílel šéfdesignér Volkswagenu Klaus Bischoff: „S novým designem značky jsme vytvořili autentickou komunikační platformu pro emocionální prezentaci elektromobility. Ukazujeme Volkswagen budoucnosti s mottem ‚digital first‘ a ‚no filter‘.“

Přečtěte si také:   Elektromobily = auta jen pro bohaté?

Jochen Sengpiehl, vedoucí marketingu značky Volkswagen, vysvětluje: „Vytvořili jsme nové holistické globální zážitky se značkou ve všech komunikačních kanálech a na všech místech kontaktu se zákazníkem. V budoucnosti již nebude naším cílem ukazovat dokonalý reklamní svět. Chceme být v našem vystupování lidštější a živější, nahlížet více z perspektivy zákazníka a vyprávět autentické příběhy.“

Strategické základy nového designu značky nebyly položeny externími agenturami, ale společným týmem designérského a marketingového oddělení značky Volkswagen. Realizace projektu proběhla za účasti všech oddělení společnosti zcela integrovaným způsobem v rekordní době devíti měsíců na základě inovativního vůdčího konceptu, který Volkswagen vytvořil speciálně k tomuto účelu. Projektu se zúčastnilo celkem 19 interních týmů a 17 externích agentur.

Mezinárodní uvádění nového designu značky začne v září na mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem. Celý proces bude souběžně s večerem koncernu Volkswagen zahájen odhalením nového loga na výškové budově centrály společnosti ve Wolfsburgu. Přechod bude realizován s optimalizovanými náklady a šetrným využíváním zdrojů v několika vlnách. Jako první jsou na řadě výrobní závody značky a prodejci v Evropě, v říjnu bude následovat Čína a od začátku roku 2020 postupně Severní a Jižní Amerika a ostatní světové regiony. Přechod bude dokončen do poloviny příštího roku. Rebranding Volkswagenu se zařadí mezi největší akce svého druhu v globálním automobilovém průmyslu. Celkem se bude týkat 171 trhů ve 154 zemích. U více než 10 000 prodejních a servisních partnerů na celém světě bude vyměněno cca 70 000 log.

Volkswagen ID.3 1ST Edition zaznamenal již více než 30 000 rezervací

Symbolem a obchodní značkou je nové logo, které je modernější, čistější a jednodušší. Logo bylo redukováno na podstatné součásti. Díky novému ploššímu vzhledu ve formátu 2D bude flexibilně použitelné a v digitálních médiích skvěle rozpoznatelné. Dosavadní logo používalo modrou a bílou barvu. Nyní byl přidán nový odstín modré, který umožňuje další barevné varianty. Vzhledem k tomu, že je nyní extrémně důležité digitální využití s jednoduchým, uživatelsky přívětivým rozhraním, bude logo v budoucnosti flexibilně umisťováno s novým „pohyblivým rámečkem“.

Přečtěte si také:   Skupina ČEZ pokračuje v ozeleňování své autoflotily, převzala 34 elektromobilů CUPRA Born

Poprvé bude mít značka Volkswagen také své zvukové logo, které nahradí dosavadní slogan značky. Značka Volkswagen tak bude odlišena také zvukově, a to jak ve vozidlech, tak i v komunikaci.

Nový vizuální styl značky bude výrazně odlišný od dosavadního způsobu, jímž se Volkswagen prezentoval – bude odvážnější a barevně pestřejší. Středem pozornosti budou lidé. Volkswagen se již nebude soustředit na dokonalé fotografie vozidel. V budoucnosti bude hlavním cílem ukazovat realistické situace, s nimiž se mohou zákazníci identifikovat.

V případě vozidel bude hrát klíčovou roli v komunikaci také světlo. Osvětlení je moderní obdobou chromování. V budoucnosti bude logo osvětlené, na vozidlech, na výrobních závodech i u prodejců.

Také u prodejců bude hrát klíčovou roli logo, pohyblivý rámeček a světlo. Účelem je vytvářet příjemnou atmosféru. Celkové náklady pro prodejce budou na nejnižší možné úrovni. Z architektonického hlediska zůstanou vnitřní prostory dealerství beze změn.

Volkswagen používal po několik desetiletí k prezentaci svých vozidel a k reklamním účelům mužský hlas. Značka bude nyní hovořit ženským hlasem. Na téměř všech trzích bude za značku Volkswagen promlouvat žena se srdečným, příjemným a sebevědomým hlasem.

Podobné články:

  • elektromobil
  • frankfurt 2019
  • new volkswagen
  • nové logo
  • Volkswagen
  • Volkswagen ID.3

Navigace pro příspěvek

Scania zavádí iniciativu „Den klimatu“
BENTELER vyvíjí systém elektrického pohonu ve spolupráci s Automobili Pininfarina

Reklama:

Mohlo by vás zajímat

  • Jak využít fotovoltaické léto naplno? Zkombinujte auta na baterky a soláry. Elektromobil přitom může sloužit i jako úložiště
  • Skupina Stellantis oznámila investici 155 milionů dolarů do tří závodů v Indianě na podporu svých cílů elektrifikace Severní Ameriky
  • Elektrifikace nákladní dopravy vyžaduje cílené a promyšlené investice do dobíjecí infrastruktury, vyplývá ze studie Eurowagu
  • Kia Niro PHEV získala ocenění Red Dot Award za design
  • Design nových elektromobilů CUPRA bude založen na trvalé udržitelnosti a digitální technologii
  • Nová generace elektrických vozidel přináší novou energii do nabídky značky Scania
  • Nové BMW iX1 eDrive20 se představuje, je to nejlevnější elektromobil značky

Reklama

EkologickáAuta.cz

Obsah stránek EkologickáAuta.cz je originální a je vlastnictvím jeho autorů. Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu těchto stránek je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (emailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.

Reklama:

Půjčovna minibusů Praha

Nejnovější modely minibusů značky Volkswagen za férové ceny.

Mediální skupina

automotozpravy logo

© 2023 EkologickáAuta.cz. Metro Magazine | Vytvořeno Rara šablona. Používáme WordPressZásady používání souborů cookie
Spravovat souhlas s cookies
K ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}