Skip to content
Pondělí, 18 ledna, 2021
  • Odkazy
  • Kontakt
  • Zásady používání souborů cookie
  • Možnosti inzerce

EkologickáAuta.cz

Jezděte eko, jezděte na alternativní paliva!

  • Novinky
  • Pohon
    • Elektromobil (EV)
    • Hybrid a PHEV
    • CNG
    • Vodík (FCEV)
    • Ostatní
  • Testy
  • Další ekologické zprávy
  • Mapa dobíjecích stanic
Další zprávy Elektromobil (EV) NEWS

Volkswagen odhaluje nový design značky a logo. Elektrifikace je tu naplno

Posted on 10.9.201910.9.2019 Author Tisková zpráva Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Volkswagen odhaluje nový design značky a logo. Elektrifikace je tu naplno

Opona se zvedá a paprsky reflektorů dopadají na „New Volkswagen“. Značka Volkswagen odhalila v předvečer prvního tiskového dne mezinárodního autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem své nové logo a nový design značky. Touto světovou premiérou, společně s představením elektromobilu ID.31, začíná nová éra pro Volkswagen. Budoucnost značky Volkswagen je elektrická, síťově propojená a s neutrální bilancí emisí oxidu uhličitého. VW vytvořil svým novým designem globálně jednotné, komplexní zážitky se značkou v modernějším a autentičtějším pojetí. Nové logo Volkswagen s plochým, dvourozměrným designem je čistější a bylo minimalizováno na své nejdůležitější prvky. Design značky a logo se vyznačují vysokou mírou flexibility a jsou koncipovány pro digitální využití. Nový design značky Volkswagen patří mezi největší rebrandingové kampaně na světě. Přechod na nový design značky bude dokončen v polovině roku 2020.

S novým designem značky začíná pro Volkswagen nová éra,“ říká Jürgen Stackmann, člen představenstva značky, odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby. „Formulováním nového obsahu a novými produkty prochází značka zásadní transformací směrem k budoucnosti s neutrální bilancí emisí pro všechny. Nyní nastal správný okamžik k tomu, abychom zviditelnili nový postoj naší značky před celým světem.“

„New Volkswagen“ je patrný v designu vozidel, ve vztazích se zákazníky i v celkové prezentaci značky. Nový design značky se týká obou značek, Volkswagen osobní vozy i Volkswagen Užitkové vozy.

Výroba modelu ID.3 bude v závodě Cvikov zahájena v listopadu

Na vývoji nové korporátní identity se významně podílel šéfdesignér Volkswagenu Klaus Bischoff: „S novým designem značky jsme vytvořili autentickou komunikační platformu pro emocionální prezentaci elektromobility. Ukazujeme Volkswagen budoucnosti s mottem ‚digital first‘ a ‚no filter‘.“

Přečtěte si také:   Volkswagen zahájil v továrně v Cvikově sériovou výrobu elektromobilu ID.4

Jochen Sengpiehl, vedoucí marketingu značky Volkswagen, vysvětluje: „Vytvořili jsme nové holistické globální zážitky se značkou ve všech komunikačních kanálech a na všech místech kontaktu se zákazníkem. V budoucnosti již nebude naším cílem ukazovat dokonalý reklamní svět. Chceme být v našem vystupování lidštější a živější, nahlížet více z perspektivy zákazníka a vyprávět autentické příběhy.“

Strategické základy nového designu značky nebyly položeny externími agenturami, ale společným týmem designérského a marketingového oddělení značky Volkswagen. Realizace projektu proběhla za účasti všech oddělení společnosti zcela integrovaným způsobem v rekordní době devíti měsíců na základě inovativního vůdčího konceptu, který Volkswagen vytvořil speciálně k tomuto účelu. Projektu se zúčastnilo celkem 19 interních týmů a 17 externích agentur.

Mezinárodní uvádění nového designu značky začne v září na mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem. Celý proces bude souběžně s večerem koncernu Volkswagen zahájen odhalením nového loga na výškové budově centrály společnosti ve Wolfsburgu. Přechod bude realizován s optimalizovanými náklady a šetrným využíváním zdrojů v několika vlnách. Jako první jsou na řadě výrobní závody značky a prodejci v Evropě, v říjnu bude následovat Čína a od začátku roku 2020 postupně Severní a Jižní Amerika a ostatní světové regiony. Přechod bude dokončen do poloviny příštího roku. Rebranding Volkswagenu se zařadí mezi největší akce svého druhu v globálním automobilovém průmyslu. Celkem se bude týkat 171 trhů ve 154 zemích. U více než 10 000 prodejních a servisních partnerů na celém světě bude vyměněno cca 70 000 log.

Volkswagen ID.3 1ST Edition zaznamenal již více než 30 000 rezervací

Symbolem a obchodní značkou je nové logo, které je modernější, čistější a jednodušší. Logo bylo redukováno na podstatné součásti. Díky novému ploššímu vzhledu ve formátu 2D bude flexibilně použitelné a v digitálních médiích skvěle rozpoznatelné. Dosavadní logo používalo modrou a bílou barvu. Nyní byl přidán nový odstín modré, který umožňuje další barevné varianty. Vzhledem k tomu, že je nyní extrémně důležité digitální využití s jednoduchým, uživatelsky přívětivým rozhraním, bude logo v budoucnosti flexibilně umisťováno s novým „pohyblivým rámečkem“.

Přečtěte si také:   Elektromobil KIA e-Niro ve službách E.ON Energie

Poprvé bude mít značka Volkswagen také své zvukové logo, které nahradí dosavadní slogan značky. Značka Volkswagen tak bude odlišena také zvukově, a to jak ve vozidlech, tak i v komunikaci.

Nový vizuální styl značky bude výrazně odlišný od dosavadního způsobu, jímž se Volkswagen prezentoval – bude odvážnější a barevně pestřejší. Středem pozornosti budou lidé. Volkswagen se již nebude soustředit na dokonalé fotografie vozidel. V budoucnosti bude hlavním cílem ukazovat realistické situace, s nimiž se mohou zákazníci identifikovat.

V případě vozidel bude hrát klíčovou roli v komunikaci také světlo. Osvětlení je moderní obdobou chromování. V budoucnosti bude logo osvětlené, na vozidlech, na výrobních závodech i u prodejců.

Také u prodejců bude hrát klíčovou roli logo, pohyblivý rámeček a světlo. Účelem je vytvářet příjemnou atmosféru. Celkové náklady pro prodejce budou na nejnižší možné úrovni. Z architektonického hlediska zůstanou vnitřní prostory dealerství beze změn.

Volkswagen používal po několik desetiletí k prezentaci svých vozidel a k reklamním účelům mužský hlas. Značka bude nyní hovořit ženským hlasem. Na téměř všech trzích bude za značku Volkswagen promlouvat žena se srdečným, příjemným a sebevědomým hlasem.

Chcete se podělit s přáteli? Sdílejte příspěvek:

  • Twitter
  • Facebook
  • Print
  • WhatsApp
  • Skype

Podobné články:

Tagged elektromobil, frankfurt 2019, new volkswagen, nové logo, Volkswagen, Volkswagen ID.3

Navigace pro příspěvek

Scania zavádí iniciativu “Den klimatu”
BENTELER vyvíjí systém elektrického pohonu ve spolupráci s Automobili Pininfarina

Reklama:

Mohlo by vás zajímat

  • Volkswagen ID.3 získal ocenění za design v soutěži „Automotive Brand Contest 2020“
  • „Tvarován větrem“: Vnější design nového modelu Volkswagen ID.4
  • Koncepční elektromobil Hyundai 45 získal ocenění Wallpaper* Design Award
  • Elektrický koncept ‚Imagine by Kia‘ obdržel prestižní designové ocenění iF Design Awards
  • Lexus odhaluje novou generaci řízení elektrického pohonu
  • Nový RENAULT ZOE se představuje na e-Salonu : Radost ze 100% elektrické jízdy získává nový rozměr
  • Elektrifikace u škodovky v praxi. Rozloučili jsme se se Škodou Citigoe iV a otestovali plug-in hybridní Superb iV

Reklama

EkologickáAuta.cz

Obsah stránek EkologickáAuta.cz je originální a je vlastnictvím jeho autorů. Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu těchto stránek je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (emailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.

Nejoblíbenější články

  • Jak se orientovat ve značení olejů?
  • Bolt spouští v Olomouci službu sdílených elektrických koloběžek
  • Bolt spouští sdílené elektrické koloběžky v Pardubicích
  • Elektromobily pro mladé od 15 let lze nově zakoupit na Alza.cz

Reklama:

Půjčovna aut Ostrava

Půjčovna prověřených vozidel za férové ceny.

Korková móda JABEKO

Peněženky a kabelky z portugalského korku, krásné a šetrné k přírodě.

Čištění DPF Frýdek-Místek

Komplexní čištění DPF ostravsko - certifikovanou technologií.

  • GPS do auta
  • Autokosmetika pro každého

Mediální skupina

automotozpravy logo

Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz (2019) | Newspaper Lite by themecentury.
Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.Souhlasím.Více