Peugeot vytvořil novou reklamní kampaň zaměřenou na budoucnost značky a současně zahájil další etapu partnerství v oblasti tenisu. Tato kampaň naznačuje strategii značky Peugeot zahrnující přechod na nové energie a začátek nové automobilové éry.
Značka Peugeot jako dlouholetý partner tenisu přestaví svou novou reklamní kampaň u příležitosti prvního grandslamu roku 2019. Kampaň tvoří dva spoty, v nichž vystupují dva z devíti tenistů a ambasadorů značky Peugeot, kteří ztělesňují hodnoty značky: rychlost, náročnost a emoce.
Německý tenista Alexander Zverev, současná čtyřka v žebříčku ATP a nedávný vítěz Turnaje mistrů, je ambasadorem budoucího modelu Peugeot 508 SW Plug-In Hybrid. Pro Lucase Pouille, druhého nejlepšího francouzského tenistu, byl zvolen fastback Peugeot 508 Plug-In Hybrid.
Vozy Peugeot 508 a 508 SW Plug-In Hybrid se ve světové premiéře představily na mezinárodním pařížském autosalonu v říjnu 2018. Na evropský trh se dostanou na podzim 2019. Tyto vozy s benzínovými plug-in hybridními motory jsou vizí neomezené, atraktivní a úsporné mobility.
https://www.youtube.com/watch?v=Gz8WjLdSNto
https://www.youtube.com/watch?v=mAjjdKrFHZw