New Volvo XC40 T5 plug-in hybrid
Hybrid a PHEV NEWS

Aplikace Volvo On Call umožňuje řidičům plug-in hybridů získat zpětnou vazbu o své “ekologičnosti” jízdy

Funkce, které lze považovat za „krokoměr“ pro elektrifikovaná vozidla: řidiči plug-in hybridních vozů Volvo nyní získají nový pohled na své vzorce chování při využívání režimu elektrické jízdy, což jim umožní celá řada nových funkcí, které automobilka Volvo Cars představuje pro svou aplikaci Volvo On Call pro chytré telefony. Zmíněné funkce jsou k dispozici na všech trzích, kde je služba Volvo On Call zavedena.

Prostřednictvím nových funkcí chce společnost Volvo Cars povzbudit řidiče plug-in hybridních vozů Volvo, aby svá vozidla pravidelně nabíjeli a využívali režim čistě elektrické jízdy, co nejvíce je to možné. Mimoto je smyslem těchto funkcí vyzdvihnout výhody elektrických vozů a udržitelné mobility.

Nově vylepšená aplikace Volvo On Call nabízí řidičům mimo jiné informace o tom, jak dlouhou vzdálenost ujeli v režimu čistě elektrické jízdy a jaká je jejich spotřeba elektřiny i paliva. V další části letošního roku umožní služba řidičům také zjistit, jaký vliv má jejich jízdní chování na jejich uhlíkovou stopu a kolik díky jízdě v čistě elektrickém režimu ušetřili na nákladech za palivo.

„Naším cílem je, aby vám aplikace Volvo On Call usnadnila život a zajistila vám ještě osobnější uživatelský zážitek,“ uvedl Ödgärd Andersson, ředitel pro digitalizaci. „S tím, jak budou auta čím dál více využívat konektivitu, se bude zvyšovat potenciál aplikace. Naším záměrem je, aby se aplikace postupem času stala součástí zážitku Volvo stejně jako samotný vůz.“

Přečtěte si také:   Test plug-in hybridu BMW 330e (2020)

U příslušných modelů Volvo zakoupených v době trvání vloni spuštěné nabídky refundace spotřebované elektřiny informuje platforma řidiče také o aktuálním stavu s ohledem na refundaci elektřiny. Označení Recharge představuje název zastřešující všechny plně elektrické a plug-in hybridní vozy Volvo s možností dobíjení.

Nové funkce aplikace Volvo On Call jsou dostupné pro veškeré plug-in hybridní modely Volvo postavené na základě platforem SPA a CMA a prodané po roce 2015 ve 47 zemích celého světa,
v nichž služba Volvo On Call funguje.

„Věříme, že stejně jako krokoměr pomáhá lidem více se pohybovat, pomůže zpětná vazba o jízdním chování našim řidičům jezdit udržitelnějším způsobem,“ řekl Björn Annwall, ředitel regionu EMEA společnosti Volvo Cars. „Vidíme plug-in hybridní auta jako ‚elektrická vozidla na částečný úvazek‘, jejichž úkolem je podporovat lidi ve změně jízdních návyků a pomoci jim přesunout se směrem k plně elektrickým vozům.“

Společnost Volvo Cars se stala první automobilkou, která se zavázala ke kompletní elektrifikaci a k budoucímu odklonu od tradičních spalovacích motorů. Již nyní zaujímá na trhu pozici lídra v prodeji plug-in hybridních vozidel, která představují téměř 25 % celkového prodeje společnosti v Evropě.

V průběhu následujících pěti let má společnost Volvo Cars v úmyslu představit celou řadu plně elektrických modelů, což odpovídá její ambici, v rámci níž mají do roku 2025 tvořit polovinu jejího globálního prodeje plně elektrická vozidla, zatímco zbytek budou hybridní modely. Výroba jejího prvního čistě elektrického modelu, Volva XC40 Recharge P8, bude zahájena v následující části letošního roku v belgickém Gentu.

Přečtěte si také:   Porsche Destination Charging: dojet, uvolnit se a nabít

Každý ze současných modelů Volvo, od malého SUV XC40 přes modely řady 60 až po vlajkovou loď společnosti, Volvo XC90, je k dispozici také ve variantě Recharge. Společnost Volvo Cars je jedinou automobilkou, která nabízí plug-in hybridní variantu pro každý model svého portfolia.

Aktualizace aplikace Volvo On Call byly navrženy na základě zpětné vazby ze strany zákazníků, přičemž společnost Volvo Cars hodlá i nadále pokračovat ve vývoji své platformy tak, aby odrážela potřeby zákazníků.

* Pravidla a podmínky této nabídky se mohou na různých trzích lišit.